serwis komputerowy

Dział Serwisu Komputerowego świadczy usługi w zakresie instalacji oprogramowania, diagnostyki i naprawy sprzętu komputerowego oraz jego konserwacji. Usługi świadczone są zarówno na rzecz Klientów detalicznych jak i biznesowych.
Dla klientów biznesowych - stała umowa na obsługę informatyczną (już od 50zł netto miesięcznie).


/o szczegóły umowy zapytaj doradcę klienta/

Klienci biznesowi objęci są kilkoma programami opieki typu outsourcing. Każdy program outsourcingowy dopasowany jest do potrzeb Klienta. W konstruowaniu zakresu umowy uczestniczy Klient, który wyznacza swoje potrzeby. Właściwe proporcje i nacisk w umowie na doradztwo, administrowanie sprzętu i systemów sieciowych, czy nadzór nad oprogramowaniem, to w efekcie optymalnie wykorzystany czas i kwota przeznaczana na obsługę informatyczną firmy Klienta.

Stała umowa Opieki Serwisowej dla firm:

zalety umowy stałej:
- planowe okresowe wizyty bez wezwania
- możliwość przygotowania zadań, pytań, problemów do rozwiązania na z góry zaplanowane spotkanie
- regularna kontrola i diagnostyka stanowisk pracy, sieci, systemów IT
- badanie stanu technicznego sprzętu komputerowego i fiskalnego
- wykonanie i kontrola cyklicznych operacji takich jak: archiwizowanie danych formowych, kontrola antywirusowa, porządkowanie zasobów
- krótki czas reakcji serwisowej, wyjazdy interwencyjne przy minimum formalności rozpoczęcia zlecenia
- utylizacja zużytych tonerów, nośników, urządzeń
- stałe rabaty na materiały eksploatacyjne i urządzenia
- szeroki wachlarz oferty: kas fiskalnych, sprzętu komputerowego, oprogramowania, wsparcie technologiczne, doradztwo informatyczno-fiskalne, infrastruktura telekomunikacyjna
- dowóz i wymiana materiałów eksploatacyjnych, napełnianie tuszy
- bardzo niska cena usługi serwisowej w ramach umowy
- bardzo atrakcyjna cena usługi serwisowej poza ryczałtem
- wygodna stała opłata ryczałtowa


Kilka wariantów cenowych różniących  się ilością godzin obsługi, ilością wizyt - dopasowanych do potrzeb Klienta, najtańszy pakiet już od 50zł netto/ miesięcznie.

(Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani ofertą na opiekę serwisową prosimy o kontakt.)


Klienci detaliczni mają natomiast do dyspozycji kilka systemów lojalnościowych, w których uczestnictwo daje korzyści w postaci: rabatów na usługi, puli usług do wykorzystania, czy pierwszeństwo w oczekiwaniu na interwencję. Usługi wykonujemy również w domu Klienta lub odbieramy sprzęt do serwisu i ponownie instalujemy go po naprawie.


Zakres:

Usługi serwisowe dotyczą głównie:
- diagnostyka i naprawa i konserwacja komputerów i laptopów
- instalacja oprogramowania użytkowego i systemowego (systemy operacyjne, pakiety biurowe,
systemy zarządzania firmą, programy antywirusowe, oprogramowanie FireWall)
- konfiguracja sieci domowej
- sieci bezprzewodowe w mieszkaniu, konfiguracja routerów
- budowa sieci LAN WLAN
- szkolenia grupowe (dla pracowników firm) i indywidualne (dedykowane)
- usługi programistyczne
- obsługa serwerów
- diagnostyka, konserwacja i naprawa drukarek 
- diagnostyka monitorów
- diagnostyka i naprawa innych komputerowych urządzeń peryferyjnych
- archiwizacja i odzyskiwanie danych
- obsługa domen internetowych , hostingu, projektowanie stron www (usługi prowadzone przez pion wydawniczy firmy: Raciborskie Media .


/o szczegóły  zapytaj doradcę klienta/


Godziny pracy:

Serwis czynny jest codziennie w dni robocze od 8:00 do 16:30 oraz w soboty od 9:00 do 13:00. Zdecydowana większość usług jest świadczona w siedzibie firmy, jednak część usług może być realizowana u klienta lub sprzęt może zostać przywieziony do serwisu.

Na życzenie Klienta interwencje mogą być zaplanowane również poza godzinami pracy firmy.